FSM

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FSM

Trackmania team


2 posters

    Valtsu hakee : )

    avatar
    ANA


    Viestien lukumäärä : 6
    Join date : 11.12.2010
    Paikkakunta : Helsinki

    Valtsu hakee : ) Empty Valtsu hakee : )

    Viesti  ANA La Joulu 11, 2010 9:14 pm

    Olen Valtsu, loginini on valtteri666 ja ikä 17v.
    Olen pelannut Trackmania nationssia päivittäin kohta 2kk ja sitä ennen pelasin kaverillani paljon uniteddia, joten olen jo jotain kokenut ajourani aikana.
    Rankkini ei ole vielä häävi 600k, mutta se kyllä laskee kokoajan ja kohta se on jo kohtuullinen.
    Haluaisin FSM tiimiinne, koska olen erittäin motivoitunut ja aktiivinen pelaaja joka jaksaa ajaa matsissa kuin matsissa(jos sellaisia harrastatte), haluan kehittyä kokoajan paremmaksi ja paremmaksi(ja olen hyvä jo nyt prkl!), joten saisitte erittäin hyvän ajajan, ja olen nähnyt alusta asti kuinka tämä tiimi on lähtenyt uuteen nousuun ja haluan auttaa parantamaan tiimiänne edelleen hyvällä ajolla ja asenteella!
    Messiahh
    Messiahh


    Viestien lukumäärä : 82
    Join date : 13.12.2010
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Turku

    Valtsu hakee : ) Empty Vs: Valtsu hakee : )

    Viesti  Messiahh Ti Joulu 14, 2010 1:53 pm

    aika itserakas mutta motivoitunut pelaaja. itse asiassa et 2kk kerkeä kovaksi kuskiksi, vaan sinun täytyy ajaa väh. 1 vuosi (niinkuin minä) aktiivisena. Tosin itse olen huono esimerkki, koska en ole lähelläkään lähes samaa aikaa aloittaneiden luokkaa. mutta ei muuta xD
    avatar
    ANA


    Viestien lukumäärä : 6
    Join date : 11.12.2010
    Paikkakunta : Helsinki

    Valtsu hakee : ) Empty Vs: Valtsu hakee : )

    Viesti  ANA Ti Joulu 21, 2010 6:17 pm

    niijuu nyt voisin kertoa että olen ihan ANA vaan jos joku ei vielä kuullu, joku 4v pelattu tätä tmmää ja sillee mutta muuten totta tuo hakemus on iha totta...

    Sponsored content


    Valtsu hakee : ) Empty Vs: Valtsu hakee : )

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Toukokuu 17, 2024 5:09 am